“Wat perangai…”- Video gelagat para mentor bikin hal

Buat peminat program hiburan tanah air, pastinya Mentor Milenia 2019 menjadi salah sebuah program yang wajib ditonton apatah lagi kali ini menampilkan penyanyi-penyanyi yang hebat belaka.

Siapa lagi kalau bukan, Hazama, Black Hanifah, Akim dan isterinya, Stacy serta Ernie Zakri. Program ini berlangsung pada jam 9 malam di TV3 dan ianya mendapat perhatian ramai.

Tidak kurang juga, dengan gelagat lucu Elly Mazlein atau turut dikenali dengan nama Kak Lina Pom Pom pastinya membuatkan ramai terhibur.

Malah menerusi Instagram miliknya juga, dia ada berkongsikan video yang dilihat turut disunting. Namun begitu, gelagat menerusi video penyanyi di Mentor tersebut membuatkan netizen geli hati.

Video penyanyi di Mentor Milenia bikin terhibur

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nmpak x mcm2 hal perangai dlm #mentormilenia2019 minggu lepas 🤣🤣🤣🤣🤣 . Jgn lupa ahad ni Konsert Akhir Mentor Milenia jam 9mlm d tv3 ❤❤❤ . Siapakah yg bakal menjadi Juara?? Sama2 kite nantikan agitchuuuuuu 💕💕💕💕

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

“Nampak x macam-macam hal perangai dalam Mentor Milenia 2019 minggu lepas. Jangan lupa Ahad ni konsert Akhir Mentor Milenia jam 9malam di TV3. Siapakah yang bakal menjadi juara?? Sama sama kita nantikan agitchuuuu” tulisnya.

Ternyata video itu meraih lebih 150 ribu tontonan dan 16 ribu tanda suka diberikan serta pelbagai komen yang mana rata-rata terhibur.

Perkongsian video itu juga membuatkan netizen menonton banyak kali namun tetap ketawa dengan gelagat penyanyi terkenal itu bersama Kak Lina.

Hahahahahaha

 

Tengok banyak kali pun gelak

Dalam pada itu, Kak Lina juga mengingatkan agar pengikut untuk menyaksikan Konsert Akhir program popular itu pada Ahad nanti.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Elly Mazlein via HCL

Be the first to comment on "“Wat perangai…”- Video gelagat para mentor bikin hal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*